Monday, October 8, 2012

Soms....

...hou je je hart vast.
Dat deed ik vanmiddag want onze glasvezel werd geactiveerd door de KPN-meneer. Nu heb ik niet zo heel veel vertrouwen in deze firma, toch zijn we wel klant, want ja overstappen...dat is ook zo'n gedoe...Ik had visioenen van dagen geen telefoon en internet, nog geen interactieve tv, maar vooral het eindeloze bellen met de klantenservice.
Maar de meneer was ruim op tijd (drie kwartier eerder en keurig gebeld of dat uitkwam)...binnen drie kwartier was alles aangesloten en alles werkte! Even een paar nieuwe wachtwoorden instellen voor internet en we waren weer online.

En nu gaat alles dus supersnel...je weet niet wat je mee maakt. Ik kan zelfs tv kijken op mijn iPodtouch...
 
Mijn opruimopdracht voor deze middag was de gang onder trap in de gang.
Daar waar de stofzuiger staat, allerlei voorraad, boodschappentassen etc. etc.
Jeetje wat een troep...
Weet je hoeveel plastic tasjes hier in de kast lagen, gepropt in een grote boodschappentas? Het waren er 130! Ik heb er 10 bewaard, de rest mag bij het plasticafval. Er komen vanzelf wel weer nieuwe.


Een aantal spullen is naar de garage verhuisd...zo is er ruimte voor wat voorraad en kun je kiezen hoe je de stofzuiger in de kast zet. Linksom, rechtsom...het maakt niet uit.
Mijn opruimmaand kan niet meer stuk.
Vriendlief komt net de kamer binnen: Goh, je kunt gewoon in die kast staan. Ik wist niet dat-ie zo groot was.
Nu nog even iets met lapjes doen en dan voldaan gaan slapen.
Morgen is er quiltbee. Heb je zin om te komen? Ik ben van 10.00-16.00 uur thuis met koffie/thee.
Je kunt wat dingen vragen en lekker even doorwerken.
En natuurlijk andere quilters ontmoeten.
 
Veel quiltplezier,
Françoise

3 comments:

  1. He wat stom dat ik dat nou even niet wist. Morgen ga ik koffie drinken met Suus in Tilburg. Misschien ontvoer ik haar wel naar Vught. Ik heb ook wel wat advies nodig over iets. Ik vertel het je dan, oke?

    Eerst maar lekker slapen

    Groetjes

    Wietske

    ReplyDelete
  2. Ik heb ook zo'n kast in de keuken én eentje onder de trap.Die laatste was ooit speelgoedkast. Als die opgeruimd werd, zaten de kids de dag erna de hele dag ín de kast omdat er ineens ruimte was. Wel lekker rustig :)
    Ik vind je Carrousel quilt echt prachtig!

    ReplyDelete
  3. oh heerlijk om ook voor opruimen tijd te (kunnen) nemen, dat geeft een heerlijk opgeruimd gevoel.

    ReplyDelete