Monday, October 29, 2012

Nog een paar dagen....

 ....en dan gaat de nieuwe mysterie van start.
Sweet Hearts is de naam van dit project.
Bij mij is dus gisteren het mes in het stoffenpakket gegaan, ik moet jullie immers wel voorblijven.
Tijdens de liefdesperikelen op het boerenland was het ook nog eens een lekker werkje voor op de bank.
De nieuwe Homespun is ook weer binnen. Nr. 113  is The Kids-issue


En er staat een reuze leuk project in van vilt. Dit is het eerste deel, hierna nog twee delen.
Ik zal vanavond de webshop weer vullen!
 

En verder komt de rook hier bijna uit de naaimachine...de quilts voor het boek moeten nu toch echt af en ik heb het hele weekend ook hier aangewerkt. Even een detail foto voor de liefhebber...weer een quilt bijna af...
 
Om te zorgen dat al het werk gedaan wordt, mocht ik niet naar mijn blog en dat van anderen kijken...even streng zijn en aandacht bij de echte lapjes...
 
Veel quiltplezier,
Françoise

No comments:

Post a Comment