Friday, October 5, 2012

Mysterie deel 12 vervolg


En daar is de Carrousel dan...nog zonder rand en applicaties, dat lukte niet meer. Maar soms ook wel goed, want na het zien van alle resultaten gisterenavond krijg ook ik nog weer nieuwe ideeën en inzichten.
Het middenstuk


De hoek en een paar punten.
Nog wat meer een detail.
 
Nu op naar de volgende groep quilters die benieuwd is naar het resultaat.
Verder blijven we lekker binnen, want het is echt quiltweer, warme chocolademelk erbij of zo...
Of met een goed boek onder een quilt....
 
Veel quiltplezier,
Françoise

8 comments:

  1. hij is echt leuk geworden Francoise
    en ik ben toch benieuwd naar het eindresultaat als rand en dergelijke af is
    groetjes
    Bernadette

    ReplyDelete
  2. Hij is prachtig maar dat wisten we al van alle sneak previews he?
    Toch mooi hoor, en ik wil hem graag een keer helemaal in het echt zien.

    Groetjes

    Wietske

    ReplyDelete
  3. Geweldig, wat een SCHOONHEID!!!
    :o)

    ReplyDelete
  4. Wauw, wat ziet ie er goed uit.
    Ik vanmorgen al vroeg gekeken maar geen foto maar nu gelukkig wel ;-)
    Ben benieuwd naar de rand en applicaties.
    Tot morgen.
    Groet Mandy

    ReplyDelete
  5. Schitterend Françoise! Wat een ontknoping!!! Ik vind het een enorm mooi ontwerp! Hopelijk komt de post heel snel vandaag want nu kan ik echt niet meer wachten. Groetjes, Annemarie

    ReplyDelete
  6. Eén woord: SCHITTEREND!!
    Wat een feest moet dat zijn voor de deelnemers.
    Ooooh, kan niet wachten tot "onze" mysterie gaat beginnen!

    Groetjes, Suzanne

    ReplyDelete
  7. Mooi! Ik ben nog niet klaar met deel 11, maar ik kan bijna niet wachten om de quilt helemaal in elkaar te zien!

    ReplyDelete
  8. Ooohhh... wat moet ik daar nu van zeggen, woorden schieten te kort. Hij is echt ongelooflijk mooi. Ben benieuwd naar de rand en de applicaties ;-)

    ReplyDelete