Monday, October 15, 2012

Klein werkplekje

De woonkamer krijgt een nieuwe vloer...dat betekent dat alles er uit is (op de piano en een tafel na). Ik heb nu spierpijn van het ontelbare keren de trap op lopen met alle spullen (rollen stof, te veel blikjes etc.) Een goed moment om weer eens kritisch naar mijn spullen te kijken.
Boven heb ik nu een heel klein werkplekje, je moet toch ergens zitten als er beneden gewerkt wordt, maar er staat natuurlijk ook van alles om mij heen.
Gisterenavond heb ik de laatste stukjes gesneden voor de huisjes: bouwmateriaal tot het einde van het jaar. Ook heb ik een plan voor de achterkant...maar daar moet mijn snijtafel iets groter voor zijn. Nu bestaat het gevaar dat ik het snoer van de muis doorsnij...lijkt me niet zo handig.

Positief bericht is dat het vandaag wel af komt...in plaats van morgen. Een dag winst, wat zullen we daar eens mee doen? Het zal wel een dagdeel Efteling worden.

Veel quiltplezier,
Françoise

1 comment:

  1. Ja, wat een gesjouw is dat hè, als je je woonkamer leeg moet maken. Maar je moet denken aan het eindresultaat, je hebt straks vast een prachtig vloer waarmee je er weer heel wat jaartjes tegenaan kunt.


    Groetjes, Suzanne

    ReplyDelete