Monday, October 1, 2012

Hartjes...

 
In Hoogeveen verkochten ze ook spullen voor het goede doel. Deze hartjes kon ik niet weerstaan, bedoeld als sleutelhanger, maar ze zitten nu in mijn krans in de hal.
Tijdens een tentoonstelling merk je niets van het weer. Dus zaterdag heb ik niet gemerkt dat het heel hard regende en gisteren heb ik alleen voor 9.30 en na 17.00 uur gemerkt dat het mooi weer was.
Dan rij je door het mooie Drenthse land en je bent niet eens in de gelegenheid de hei op te gaan.
Dus vanmiddag: Naar buiten...even frisse lucht, ontspanning en gezelligheid.
 
Veel quiltplezier,
Françoise

3 comments:

  1. leuk, leuk, leuk, wanneer is het nou eens november? mijn lapjes willen onderhand ook eens geknipt en geschoren worden. Hartjes heeft hun voorkeur!!!!!

    groetjes

    Wietske

    ReplyDelete
  2. Nou, het mag dan in drenthe geregend hebben, maar zaterdag én zondag was het hier (en ook in Leiden) prachtig droog terrasjes-weer.Gelukkig dat je vandaag nog kunt genieten van t zonnetje :)

    ReplyDelete
  3. Wat een fleurige hartjes!Fijn dat je toch nog even van de prachtige heide hebt kunnen genieten!Groetjes, Annemarei

    ReplyDelete