Thursday, September 27, 2012

Van chaos naar orde

Door alle verhuizingen in en extern is het zo hier en daar chaos. Ik kan klosjes garen van projecten niet vinden (te netjes opgeruimd...), zo kon ik de bies voor een quilt niet vinden. Vervolgens ging ik aan mezelf twijfelen: had ik die eigenlijk al wel....andere bies gekozen en twee dagen later viste ik hem uit een mandje toen ik op zoek was naar de klosjes quiltgaren van mijn mysterie...Ik had het te veilig opgeborgen (dan kon ik het in ieder geval niet kwijt raken).
Ook mijn trommels met messen, scharen etc waren een chaos. Van drie werkplekken naar één geeft een overdaad aan rolmessen en linialen. Daar moest verandering in komen....

En zie hier het resultaat!
Dat werkt een stuk beter....
 
Veel quiltplezier,
Françoise

No comments:

Post a Comment