Tuesday, September 4, 2012

Oktober is opruimmaand

Het is nog geen oktober, maar ik wil jullie vast attenderen op een ludieke maand met Yourganize.
Heb je zin om je huis eens op te ruimen, denk aan de lades van de keuken, je kledingkast etc? En kan je daar wel wat tips en steun bij gebruiken? Wil je wel eens tellen hoeveel je weg kunt doen?
En in de wetenschap dat veel anderen dit ook doen in deze maand?
Ga dan naar de website van Hilde, kijk bij Druitdaging en meld je aan.
Ik kan je het van harte aanbevelen, het leert je echt anders kijken naar je spullen.
Mij helpt het echt om net even wat andere zaken aan te pakken en tevreden in mijn keukenla te grijpen...
Naast organizer is Hilde ook quiltster...daar ken ik haar van...we hebben samen in de redactie van Quiltnieuws (quiltersgilde) gezeten...en inmiddels heel wat lief en leed gedeeld. Zo gaat dat met quilters.
 
Enne...een opgeruimd huis geeft meer tijd en ruimte voor quilten. Twee vliegen in één klap dus.
Wat zal de novembermaand heerlijk worden...
 
Veel quiltplezier,
Françoise

No comments:

Post a Comment