Wednesday, August 1, 2012

Super werkplek

Deze zeshoeken kan ik weer van mijn lijstje afstrepen...ze liggen bij de rest van de mysterie te wachten op de volgende opdracht!

Vanmiddag had ik mezelf hier geïnstalleerd: drankje, radiootje voor het sportnieuws, en ik heb mijn rondedans maar weer eens naar voren gehaald, die moet toch ook eens af!
De bijen en hommels zoemden, want de hibiscus is heerlijk.

Veel quiltplezier,
Françoise

ps. zaterdag ga ik naar Amsterdam...iemand nog een leuke tip voor het shoppen (naast de quiltwinkels natuurlijk)?

3 comments:

  1. de negen straatjes in de jordaan, een aanrader

    Dineke

    ReplyDelete
  2. De negen straatjes, dat wilde ik ook zeggen :)
    Gezellige werkplek zo in de tuin. En je moet genieten van elke droge zomerdag! Ik zit mijn hibiscus in bloei te kijken, maar er zit nog geen bloemetje aan. Hij is echt laat dit jaar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mijn andere hibiscus bloeit ook nog niet, deze is altijd eerder. De straatjes zijn genoteerd!

      Delete