Tuesday, August 7, 2012

Quiltmotivatie

Het bijwonen van een quiltbee is altijd weer inspirerend. Zo zaten hier vorige week twee dames met hun quiltwerk op schoot en werden er wat metertjes gemaakt. Het inspireerde mij om één van mijn quiltwerken weer eens af te stoffen en onder handen te nemen. In plaats van in slaap te vallen op de bank bij alle sporten (en dus net het belangrijkste te missen), zit ik nu te quilten tot het einde van de avond...Dus dames: mijn dank...er wordt hier weer gequilt...en eigenlijk is het toch wel een heerlijk werkje. Zo haal je middernacht wel...

Veel quiltplezier,
Françoise

1 comment:

  1. Ha Francoise,

    Ik merk ook iedere keer weer dat als ik aan het quilten ga dit ook erg leuk is.
    Vooral als ik buiten ga zitten, dan heb je zo'n heerlijk licht.
    Ik heb afgelopen week zo'n 20 bloemen gequilt, nog 70 te gaan ;)
    Maar nu eerst weer de huisjes...

    Tot zo
    Groet Mandy

    ReplyDelete