Saturday, August 25, 2012

Achter de schermen...

....wordt hard gewerkt. Tijd om even bij te praten, want als mensen mij gaan mailen en vragen of ik ziek ben...dan heb ik dus niet vaak genoeg hier wat geschreven. Maar de dagen vliegen voorbij en een blog zonder foto is gewoon niet zo leuk. En soms is er niets om te laten zien.

Afgelopen dinsdag hadden Maaike en ik overleg. Het manuscript moet nu echt af...dus strakke afspraken en een planning gemaakt. Dit betekende dus dat ik de hele dag achter de naaimachine zat om 20 blaadjes te appliqueren (7 minuten per blaadje).
Ze zitten er inmiddels allemaal op...en ik heb meteen de quilt gesandwiched, want het lijstje leert dat ik nog veel moet quilten...
Daarna kwamen alle teksten weer tevoorschijn en die moeten dus gecorrigeerd en morgen op de post naar Maaike, dan kan zij alles weer verwerken. Daar valt weinig van te laten zien...

Er zijn twee Homespuns tegelijk binnen gekomen. Nr. 110 is heen en weer geweest naar Engeland, er ging iets niet goed met adres en aflevering...
nr. 110 is het Kerstnummer...er staat een heel leuk stitchery project in...een heel kerstverhaal. In het tijdschrift deel 1, de rest vind je de komende tijd op internet.


nr. 111 is het tuin nummer...kabouters, paddenstoelen en prachtig borduurwerk komt hier langs.
Ik zal ze dadelijk in de webwinkel, quilterij, zetten, dan kun je ze bestellen.

Wat heb ik nog meer gedaan?
7 huisjes genaaid...
een rand aan de rozetten quilt gezet....ik hoop vandaag de top af te hebben
aan de mysterie, nieuwsgierig aagje, voor quiltnieuws gewerkt: dat kan ik dus niet laten zien
patronen getekend voor Sweet hearts, de mysterie die in november start, ook daar kan ik dus niets van laten zien...
quilts weg gebracht van personen die mogen hangen in Deventer bij het quiltersgilde...meteen even op de koffie bij mijn zus en neefjes...
gepoetst (ook niet zo interessant om te laten zien). Nu ik veel thuis ben, moet er echt vaker gepoetst en vooral opgeruimd worden. Het is echt even wennen nu X. weer naar school is...de hele dag stil in huis en dan ook nog feestjes...maar dat betekent wel kilometers maken...

Goed aan de slag, ik hoop jullie snel de top te kunnen laten zien van de rozetten in Rondedans.

Veel quiltplezier,
Françoise

1 comment:

  1. Ja dat krijg je: als je een paar dagen niet blogt, dan bellen je fans op of je ziek bent of dat er iets niet goed is. Maar dat is wel lief toch??
    Werk ze, groetjes

    ReplyDelete