Tuesday, July 24, 2012

webwinkel en mooi weer

Dit tijdschrift zat vandaag bij de post...was net binnen voordat we naar het water togen, dat was dus lekker lezen onder een parasolletje met een drankje en een hapje


Natuurlijk moest er ook gezwommen worden...het blijft toch altijd eventjes een beetje koud!
Mijn benen en buik schrokken wel even van al die zon...met pinksteren mochten ze even proeven...maar zo af en toe de zon op je huid is toch wel heerlijk. Met je ogen dicht stoven en dan de strandgeluiden om je heen. Net vakantie! Alleen had ik vanmorgen al wel de lintjes van Sajou in de webwinkel gezet en heb ik vanavond weer meer geleerd over het verzenden van nieuwsbrieven, iDEAL zou nu moeten werken (de test ging goed), morgen ga ik een paar mooie pakketjes in de winkel plaatsen. Ik heb al veel plezier gehad met uitzoeken...

Veel quiltplezier,
Françoise

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Ik ben helemaal geen zonaanbidder, maar ik geniet ook volop van (eindelijk)wat zon! Lotte heeft mijn groene lapje besteld:)dus je moet wel aan de bak na je vakantiedagje *lol*
    Ga morgen nog maar een keer mer X..

    ReplyDelete