Friday, July 6, 2012

Magazines and hearts

De laatste hartjes om te appliqueren voor deze mysterie, die ga ik eens even afmaken, lekker zittend op de bank bij een detective...Zien jullie dat roze naaldenboekje, dit kreeg ik zaterdag en het past perfekt bij de kleuren van dit project. Dan kunnen mijn naalden gewoon hierin in plaats van in het werk.
Twee nieuwe tijdschriften van Quiltmania, nr. 90 en de zomerspecial. Beiden vol met ideeën voor nieuwe projecten...nee, nee , nee, eerst even wat bijwerken en afmaken!


En dit boekje kreeg ik vandaag cadeau, het zat verstopt in een blikje (die heb ik nooit genoeg), en wat zal ik eens gaan schrijven in dit boekje? Misschien elke dag een tekeningetje?
Eerst maar eens even van genieten...een mooie pen zoeken om mee te schrijven...en wat kleurtjes!

Veel quiltplezier,
Françoise

ps. Kijk eens op het blog van Barbara Brackmann. Je vindt daar een verwijzing naar de catalogus van een museum met een app die je kunt kopen...Toegang tot heel veel quilts, ook op de telefoon...

No comments:

Post a Comment