Sunday, July 22, 2012

Lekker weertje en website

De website zou gisteren de lucht in gaan, maar helaas ging er technisch iets mis...(en mag ik mijn werk van gisteren ook opnieuw doen). Goh, het lijkt wel een quilt...denk je klaar te zijn is het niet goed (stukjes verkeerd aan elkaar) of te weinig getekend (ik ga nu maar weer verder tekenen) of verkeerd berekend  en gesneden (ik heb te kleine muren voor mijn huizen voorbereid).
Als het goed is, is de website vanavond ergens in de lucht, maar dat kan natuurlijk wel wat later zijn...ook wij genieten van het mooie weer...

Dus nu met de lapjes naar buiten. Ik ga ook wat tekenen, want ik zag een mooi blok in een boek...geeft me veel inspiratie. Verder liggen er nog wat nieuwe stoffen te wachten om gesneden te worden en ze willen graag vriendjes worden met  prachtige lintjes van Sajou...later hier meer over!

Veel quiltplezier,
Françoise

2 comments:

  1. Nou ja jij mag ook even genieten hoor! Ik hoop dat je inspiratie ook alvast bestemd is voor het najaar. Mijn lapjes, lees, ik dus, worden al best wel ongeduldig! Is toch zo.n slechte eigenschap..... Offe juist niet?

    groetjes

    Wietske

    ReplyDelete
  2. Wilde dat mooie groene stofje bestellen, maar....eea werkt nog niet helemaal goed denk ik: als je de winkelwagen wilt bekijken krijg je een serverfout van je website. Ik probeer het morgen nog wel n keer!

    ReplyDelete