Tuesday, July 24, 2012

Kampeer weer en huisjes

De webwinkel is in de lucht, heeft nog wat problemen met het betalingsverkeer. Zo missen er nog wat foto's, die heb ik net even gemaakt...en moet er nog van alles bij, maar dat komt. Vanmiddag nemen we lekker vrij en gaan we zwemmen...
Ook is het heerlijk kampeer weer...: er staat een tentje in de achtertuin, in eerste instantie om in te spelen, maar zoon X. vond dat we daar ook best echt in konden slapen. Dat hebben we dus ook gedaan, het was super! En als je vannacht nog laat wakker bent, moet je eens even naar de hemel kijken: het was zo helder dat ik heel veel sterren heb kunnen tellen. Bij kamperen moet je wel naar buiten voor het toilet...Komende nacht nog een keer kamperen, dan weer opruimen, zodat het gras weer even kan ademhalen.

Er was nog een klein stukje gras over (tussen de palen van de schommel), daar liggen 11 rijen van 16 huisjes. Ze zitten allemaal al aan elkaar...Aangezien ik 23 rijen maak, ben ik bijna op de helft...nog niet bij dus, maar wel weer wat achterstand weggewerkt...

Om de foto te maken, zat ik boven op in het glijbaan huis, best een lekker plekje: in de schaduw van de boom en mooi uitzicht

Veel quiltplezier,
Françoise

1 comment:

  1. En daar is dan weer geen foto van hè, van The making of.. Lijkt me wel grappig, af en toe moet je je toch in bochten wringen om de juiste foto te kunnen maken!

    En heerlijk vannacht nog een nacht kamperen in eigen tuin. Goed idee van je zoon!

    Groetjes, Suzanne

    ReplyDelete