Sunday, May 27, 2012

Superweertje

Dit zijn nog even de stoffen uit de nieuwe serie op een rijtje...Het zijn stoffen van Moda uit de serie Sassy, ontwerpster Sandy Gervais.
Onze collectie heeft 24 stofjes. Wil je ze allemaal? Ik zet ze op de website om te bestellen.
Nu nog in zijn oude vorm deze site, achter de schermen wordt gewerkt aan de nieuwe site, waar je een hele winkelwagen vol kunt gooien als je wilt...ik kan me al verheugen op het inpakken van alle lapjes. Een van de dingen die me als klein meisje zo leuk leek aan het winkeltje spelen: het afscheuren van dat mooie cadeaupapier....en dat vind ik dus nog steeds leuk!



Gisteren zat ik op het gras in de tuin en keek schuin omhoog, mijn blik viel op de prachtig bloeiende kamperfolie, die zich een weg baant door de klimhortensia heen. Hij is dit jaar echt prachtig...en vandaag mocht hij op de foto, samen met een paar huisjes...

Vandaag maar eens het terras wat vergroot....dus geen kleine stukjes van 1 cm voor huisjes, maar een paar tegels van 50 x 50 cm verplaatst...die zijn echt niet te tillen! Maar ze liggen, het terras lijkt opeens supergroot, een paar planten weg en wat tegels erbij...ik verheug me op de bijeenkomsten thuis...bij mooi weer een kopje koffie in de tuin!

Geniet van het mooie weer...
Françoise

No comments:

Post a Comment