Tuesday, May 8, 2012

Quiltmania 89

De nieuwe Quiltmania is gearriveerd....
Zoals altijd weer inspirerend (net zo als de nieuwe boeken waar ik vorige week over vertelde...een nieuwe zending is onderweg, want ze zijn alweer op...ik heb ze zelf nog niet eens echt goed bekeken...)

Het bericht van gisteren en de mails hierover die ik het land in heb gestuurd hebben aardig wat mensen in de pen doen klimmen en op de fiets doen springen: eerst naar Den Bosch, ook al regent het!
Dank voor alle lieve mailtjes tot nu toe, het is inspirerend als mensen benieuwd zijn naar mijn atelier en al willen inschrijven voor de mysterie....en ook willen komen winkelen op het web.
Dus blijf me volgen.....

Nog steeds is het heerlijk quiltweer....nat en koud. Gisteren was het even zo'n dagje heerlijk: snoeischaar en grasmaaier, dat was ook hoognodig!

Morgen is er weer huisjesochtend....ik loop meer dan een maand achter....er moeten daken getekend en muren gesneden, zodat ik weer eens wat kan metselen!

Veel quiltplezier,
Françoise

No comments:

Post a Comment