Friday, January 6, 2012

Mysterie results




Some results of part 2 of Carrousel
Nice to see all the differences with the same pattern.





Ik word altijd weer blij van alle verschillende resultaten van de mysterie. Deze punten van deel 2 lenen zich er goed voor om ze in een ster neer te leggen. Ik kan natuurlijk niet beloven dat ze ook zo aan elkaar komen....

Als belangrijk onderwerp van gesprek waren de huisjes van Jeanneke....nu 2012 begonnen is zijn de eerste huisjes al opgeleverd, ondanks het hoge water en de vele wind die het moeilijk maakt om op de steigers te staan. Misschien zien we er morgen meer tijdens het OPEN HUIS, maar ik ben vooral benieuwd naar alle mysteriequilts Patch Parade. Om 15.00 uur show en tell.

Misschien tot morgen, maar in ieder geval  veel quiltplezier,
Françoise

2 comments:

  1. Het ziet er weer geweldig uit. Heel veel plezier morgen met de Open Dag en de Show and Tell van Patch Parade. Ik zit dan tussen de verhuisdozen in mijn nieuwe huis. De quiltkamer krijgt langzaam gestalte.....

    Tot gauw,

    Marieke

    ReplyDelete
  2. Heel veel plezier tijdens de open dag. Zet je wel veel foto's op je blog? Mijn Patch Parade is (eindelijk) helemaal in elkaar gezet, inclusief de hoeken in verstek! Nou alleen nog maar even de achterkant!

    ReplyDelete