Wednesday, July 13, 2011

My secret Garden

 This weekend we drove to Maaike Bakker in Diever to work at My Secret Garden. We had some work to do at our Autumn quilt. A lot of designing, thinking, Pythagoras, sinus and cosinus. It was nice to sit in the garden with our computers and do the work. It was a bit strange to go to a quilt friend and not to bring your sewing machine, but instead your laptop....
Afgelopen weekend in Diever hard gewerkt aan het ontwerp voor de Herfstquilt in het thema My Secret Garden. Terwijl Maaike met eekhoorns, paddestoelen en herfstblad aan de slag was, zat ik met rekenmachine en formules achter het scherm. Pythagoras gaat vanzelf, maar sinus en cosinus moet ik toch steeds nog even opzoeken en soms is het nog een hele puzzel om datgene wat al tekenend is ontstaan te herleiden naar maten en mallen. Wel heel leuk. En naast de grote quilt ook nog een heel schattig klein quiltje ontworpen. We houden het nog even geheim!

En dan nog even een vraag als moeder van een zoon met het AH dierenboek: we zoeken nog nr. 141 en 191. Wie heeft ze dubbel, we maken ons boek graag compleet....we hebben ook nog wel iets om te ruilen.

Veel quiltplezier,
Françoise

1 comment:

  1. Hallo Francoise,

    Ik heb nr. 141. Als je me je adres mailt zal ik deze even opsturen

    groetjes Mieke Dinkelaar

    ReplyDelete