Thursday, June 16, 2011

What do you wear?

The new Homespun arrived today: Part four of the nice BOM. This block is very nice, but first I have to finish 2 and 3.....

And what do you wear under the table/behind your sewing machine? I have these nice, red shoes. But they are new and I want to wear them next week during my sisters wedding. So I am sitting with my red shoes at my desk and I am sewing on my machine. That needs a special technique!

En wat draag jij onder de tafel/achter de machine? Ik weet dat er mensen zijn die niet met schoenen aan kunnen naaien: een schoen gaat uit om het pedaal te bedienen. Zelf moet ik bij mijn Husqvarna echt schoenen aan, anders krijg ik kramp in mijn scheenbeen. Bij de Bernina zijn sokken, sloffen en schoenen prima. Maar nu zijn het mijn nieuwe, rode schoenen die ingewijd worden. Volgende week heb ik een bruiloft en ik moet ze dus een beetje inlopen. Dat gaat prima tijdens het naaien, af en toe even opstaan om te strijken!

Veel quiltplezier,
Françoise

4 comments:

  1. Wat een prachtige schoenen! Dat is wel heel chique quilten/patchen! Erg mooi. Doen ze al erg veel pijn?

    ReplyDelete
  2. Super schoenen! Zo hip zitten mijn voeten er meestal niet bij achter de naaimachine ;-)

    ReplyDelete
  3. na deze mooie schoenen wil ik ook de rest van de outfit wel eens zien.

    ReplyDelete
  4. Hoi Francoise,

    Misschien een rare vraag maar waar heb je deze schoenen gekocht? Ik zoek deze schoenen voor mijn bruiloft en ze passen precies bij mijn jurk! Ik hoop dat je me kan helpen.

    Groetjes Gerlieke

    ReplyDelete