Friday, June 10, 2011

Merry-go-round

I have a new for my new project. Mieke suggested Roundabout and then I find the word Merry-go-round...It fits perfect with my patch parade and the new mystery Carrousel. I know that people started with this project and have more pieces than I have.....

Ik heb een naam voor mijn nieuwe project. Na de suggesties van verschillende kanten kwam ik op Merry-go-round, een draaimolen. Dit past natuurlijk perfekt bij al mijn andere projecten en de nieuwe mysterie Carrousel. Er zijn ook al diverse mensen aan de slag gegaan met het patroon en ik heb al werk gezien ,dat verder is dan mijn quilt....mmmm......aan de slag.

Ook de nieuwe mysterie is aan zijn voorpret begonnen: prachtige pakketten zijn hier de deur uitgegaan. Het is zo leuk om te zien hoe men weer enthousiast is en nu al gaat genieten van het pakket. Nog bewaren tot november...ik heb nog even de tijd om het ontwerp te maken, maar door al dat enthousiasme krijg ik er heel veel zin in. Nu zorgen dat ik bij blijf met de huidige mysterie en nog een paar lapjes aan mijn Merry-go-round naai.

Fijn Pinksterweekend,
Françoise

No comments:

Post a Comment