Tuesday, May 17, 2011

Rozetten

Here some of the 'rozetten' I was sewing during the show at Veldhoven. Small and big. I use scraps from my basket at home and I think it is for a new quilt. The little ones are for one of the borders. Size etc? I have no idea....

Hier een paar van de rozetten die ik tijdens de beurs in Veldhoven heb genaaid. Een leuk klusje voor op de beurs met altijd veel belangstelling. Inmiddels als een stapeltje gemaakt, maar kan nog wel even doorgaan. De kleintjes zijn in ieder geval voor een rand van een quilt. De maat? Ik heb nog geen enkel idee.
Mijn eerste blok van de Homespun mysterie is bijna af....gelukkig maar, want deel 3 ligt al te wachten. Zo loop ik natuurlijk niet in. De mysterie Patch Parade komt langzaam weer in een goed vaarwater. Bij 4 delen had ik nog maar weinig gedaan: inmiddels zijn er 2 klaar....o ja, en de strijk was vorige week ook helemaal weg. De boel buiten gezet, radiootje aan en het was zo gebeurd.

Tijdens het wegwerken van al de achterstallige delen waar ik niet meer bij na hoef te denken, want gelukkig had ik wel alles netjes in zakjes opgeruimd...komen de ideeën voor de zomer en het nieuwe seizoen. Het borrelt ontzettend. Er komt vast een leuke kerstworkshop en natuurlijk red de restjes.
Ik hou jullie op de hoogte!

Veel quiltplezier,
Françoise

2 comments:

  1. Wat prachtig om te zien je rozetjes, dat word vast een mooie quilt! Noeste arbeid uit Veldhoven dus!

    ReplyDelete
  2. Leuk die dresden palte. Fijn om te horen dat ik niet de enige ben die altijd achterloopt met klusjes.

    ReplyDelete