Wednesday, March 16, 2011

Give-away

Nothing interesting happened last week to show you. I am still having my cold....and the only thing I can do is keep it quiet, sleep a lot and wait.....That is not that easy!!!!

Niets speciaals gedaan afgelopen week om te laten zien. Ik ben nog steeds verkouden...en het enige wat ik kan doen is rustig aan, veel slapen en wachten.....niet zo makkelijk!!!!

Aangezien ik bijna jarig ben, geef ik een cadeautje weg.....ik verklap nog niet wat: het is iets lenteachtig (daar hebben we zin in) en je mag het zelf maken.... Je hebt tot donderdagavond 17 maart  24.00 uur tijd om te reageren. Laat een reactie achter als je leuke voorjaarspost wilt ontvangen.

Veel quiltplezier,
Françoise

29 comments:

  1. Beste Francoise,

    Hieper de piep hoera !!! Alvast ....dan maar he....
    Hartelijke felicitaties uit Eindhoven,
    Lieve groet, Charlotte

    ReplyDelete
  2. Beste Françoise,

    Allereerst: veel beterschap!
    Ten tweede: alvast heel hartelijk gefeliciteerd! Maak er een fijne dag van.

    Veel groetjes,Stien

    ReplyDelete
  3. Hoi Francoise,

    Beterschap met je hardnekkige verkoudheid. Hopelijk is het met je verjaardag over.

    Groetjes Connie Aben

    ReplyDelete
  4. Hoi Francoise,

    Mijn top van de beginnerscursus(met al mijn stofjes uit Hawaii er nu ook bij!) is bijna af... nu nog een rand. Ik kom morgen waarschijnlijk naar de winkel om te kijken voor stof op de achterkant!
    Maar voor jou in elk geval beterschap en een hele fijne verjaardag toch!

    Groetjes Hedy

    ReplyDelete
  5. Beterschap, hoop voor je dat je snel je verkoudheid kwijt raakt. En alvast gefeliciteerd! Lente, daar heb ik ook zo'n zin in. Afgelopen dagen was het ook heerlijk om het voorjaarzonnetje te voelen. Groetjes, Annemarie

    ReplyDelete
  6. Francoise, eerst wil ik je beterschap wensen en ten tweede wil ik graag meedoen met de Give-away! De felicitatie komt morgen, want dan zijn Miss en Mister Patricks day jarig!
    http://quiltaart.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Nog steeds verkouden... dat klinkt niet goed... beterschap ermee!!

    Maar: bijna jarig, lente, zelf maken... dat klinkt allemaal goed en in combinatie met een give-away helemaal :-)))
    Alvast gefeliciteerd!

    ReplyDelete
  8. Hoi Francoise,

    Vervelend om net met je verjaardag zo snotterig te zijn. Toch een hele gezellige dag toegewenst. Ik weet ook wat het is om op zo'n mooie lentedag jarig te zijn :-D. Op de dag dat ik Sarah zie, zal ik ook op jou proosten.
    Groetsels
    Ineke

    ReplyDelete
  9. Bijna jarig? Alvast gefeliciteerd dan. Hopelijk ben je donderdag weer helemaal boven Jan, zou fijn zijn.
    Je weet iemand trouwens wel nieuwsgierig te maken, dus doe ik mee.
    Groetjes, Suzanne vd Schoot

    ReplyDelete
  10. beterschap. En natuurlijk alvast gefeliciteerd met je verjaardag.
    op deze manier is een give away ook erg leuk. Ook al win ik niet ben toch benieuwd wat je bedacht hebt.

    ReplyDelete
  11. Och, och. Veel thee met honing en extra lang douchen. Dat werkt (een beetje) tegen verkoudheden! Heel veel beterschap en hopelijk ben je op je verjaardag weer helemaal het (jarig) Jobje! Leuke lentepost klinkt natuurlijk veel te leuk om af te slaan! Groeten, Heleen

    ReplyDelete
  12. Daar heb toch ook al weken last van en als het bij mij minder wordt begint een van de kinderen wel weer te snotteren of te hoesten. We hebben gewoon dringend MOOI weer nodig. Alvast van harte met je verjaardag en ik hoop dat je minstens HONDERD wordt.

    ReplyDelete
  13. Hello Francoise! Feeling groggy is no fun, because you don't even feel like handwork!! Hope you are better on your birthday! Happy Birthday!

    ReplyDelete
  14. Hoi Françoise,
    Allereerst nog beterschap en ik hoop natuurlijk dat je weer beter bent op je verjaardag.
    Alvast van harte gefeliciteerd.
    Groetjes,
    Astrid Gebuis

    ReplyDelete
  15. Ha Francoise,

    Alvast gefeliciteerd! Jouw cadeautje(s) van ons krijg je zaterdag. Ben natuurlijk heel nieuwsgierig wat de lentepost mij nu gaat brengen!

    Jenny

    ReplyDelete
  16. Proficiat en veel beterschap. Mijn quilt is eindelijk af en is prachtig geworden. Ik vind het moeilijk om hem,haar? af te geven.
    Groetjes Marie-Jose Franken

    ReplyDelete
  17. Hoi Francoise, van harte, en ik hoop dat het niet meer lekt in de winkel, want dat kun je er nu niet bij hebben als je al niet zo fit bent.
    groetjes Marga Holla

    ReplyDelete
  18. Ik hoop dat je weer wat opgeknapt bent! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

    ReplyDelete
  19. Francoise, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een mooi en kleurrijk jaar van!
    http://quiltaart.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en beterschap gewenst. En dank voor het organiseren van deze gezellige giveaway.

    ReplyDelete
  21. Hallo,
    Er staat dat je een reactie moet achterlaten voor een cadeautje, maar ik weet niet precies hoe het werkt. Is dit voldoende? Of moet ik nog iets anders doen?
    Groetjes, Jet

    ReplyDelete
  22. Hallo francoise,
    Leuk een jarige die een ander "verrast".
    gefeliciteerd en een gezellige dag!

    groetjes
    Jans

    ReplyDelete
  23. Ziek en dan nog zoveel om te doen. Geweldig, wou dat ik het kon...
    Fijne verjaardag! en mooi weer gewenst!
    Groetjes van Sandra (splinternieuwe volger)

    ReplyDelete
  24. Hoop dat je weer snel beter bent!!
    Zodat je een hele fijne verjaardag mag vieren.
    Alvast gefeliciteerd

    ReplyDelete
  25. Hallo Francoise
    Een hele fijne verjaardag en hopelijk ben je dan weer wat opgeknapt.
    Ik hoop snel weer eens in je vreselijk leuke winkel langs te komen.

    Groetjes Adriana

    ReplyDelete
  26. Hallo Françoise,

    Alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er iets leuks van.
    Ik geniet nog na van het weekend.

    Groetjes Toos

    ReplyDelete
  27. Alvast van harte gefeliciteerd!
    Hopelijk ben je dan wat opgeknapt, zodat je een beetje kunt genieten van het jarig zijn!
    En laat die lente zon maar heel snel komen, dat doet ons allemaal goed!
    Groetjes, Marly

    ReplyDelete
  28. Francoise, op de valreep doe ik nog mee omdat ik van nature nieuwsgierig ben en dat is niet per definitie een slechte eigenschap. Van harte gefeliciteerd met je ? verjaardag en ik ben er van overtuigd dat je je verkoudheid overwint zeker als het echt lente wordt en dat gebeurt zonder twijfel.

    Warme groet, Petra

    ReplyDelete
  29. Hieperdepiep Francoise.

    Kijk ik even ter voorbereiding op mijn vrije quiltvrijdag op je weblog voor het huiswerk en zie dat je jarig bent. Van harte dus en goed, gezond en inspiratievol nieuw levensjaar toegewenst.Volgens het weerbericht wordt het mooi dit weekeind dus lekker naar buiten en dan hoop ik dat je verkoudheid zo weg is. Kan je ons weer snel bedelven onder allerlei prachtige patronen, motieven, kleurrijke lapjes , leuke gadgets en frutsels.
    Geniet ervan!
    Met lieve groet, Margreet.

    ReplyDelete