Thursday, February 24, 2011

Voorjaar in Zwolle

Kleine tulpjes in een gemengd boeket. Het voorjaar komt eraan. De tulpjes zijn 7 cm groot, lekker klein dus. Perfect voor het paperpiecen. Het is een variatie op de Hollandse tulpen die we als patroon hebben. Het is onderdeel van het project My secret garden....
En het patroon met de kleine patroontjes erbij is te koop in Zwolle. Vanaf morgen is hier de handwerkbeurs. Voor ons een nieuwe plek, ik ben dan ook heel benieuwd. Vorig jaar bijna 10.000 bezoekers: wat moet ik me daar bij voorstellen? Niet alleen quilters, maar ook breisters, borduursters etc.
We hebben zin in voorjaar dus nemen veel gezellige lichte stoffen mee en leuke patronen van Melly & me. De patronen van dat leuke etuitje zijn gisteren binnen gekomen: precies op tijd dus!
Graag tot ziens in Zwolle.

Veel quiltplezier,
Françoise

1 comment:

  1. Hallo, ik ben gisteren bij jullie geweest op de Handwerkbeurs: wat een prachtige stand hadden jullie! Lekker fris en vrolijk!! En nu zit ik weer thuis, mijn gekochte knoopjes op te ruimen (en eerst nog te bewonderen!! ;-))

    ReplyDelete