Friday, February 18, 2011

New bag

I was thinking: I want to blog but what to tell you? What have I done the last days. I know a lot of sewing, but it is not interesting to show you every day a similar, not ironed block!
Yes and then I remembered that I finished this bag last week. The pattern I made six years ago, time for new fabrics....The pattern is still available.
And I finished the new classics binding and I made the top of the next one, started quilting, but I am not satisfied...mmm I think I have to start over.

Ik wilde graag een bericht plaatsen maar had even geen idee wat ik kon vertellen en laten zien. Wat heb ik gedaan de afgelopen dagen? Ik heb gequilt/gepatcht, maar is het ook de moeite waard om te laten zien. Steeds dezelfde blokken, nog niet eens gestreken, dat is niet zo interessant. En opeens dacht ik: o ja, ik heb nog een tasje afgemaakt....een patroon van 6 jaar geleden, maar even in nieuwe stoffen.
Verder zit de binding er eindelijk aan van de new classics clamshell en ben ik begonnen met quilten van nr. 2 Maar ben niet tevreden, dus vanavond opnieuw beginnen.....

Veel quiltplezier,
Françoise

1 comment:

  1. Leuk ,dat tasje in totaal andere stofjes dan dat ik het ooit in je winkel zag en er helemaal verliefd op werd. Ik heb hem zelf in donkerrood gemaakt, maar deze vrolijke kleuren maken het weer helemaal nieuw! Zou er bijna nog eens aan beginnen!

    ReplyDelete