Monday, January 3, 2011

Lake House block

This block I made with the Lake House fabrics. The block is inspirated by an old dutch quilt. Always interesting to search for blocks in antique quilts.

Dit blok heb ik gemaakt met de stoffen van Lake House. In het echt spettert het nog meer. Op naar de volgende blokken. Hij is met de hand gemaakt: tijdens de kerstdagen op diverse adressen. Zit je nu alweer te quilten was de vraag? Ik geloof dat ik niet in de wieg gelegd ben om stil te zitten en rond deze feestdagen altijd afkickverschijnselen krijg.
Nu een beetje vakantiegevoel: een lang weekend thuis. Wel een lijstje gemaakt en er al veel van gedaan. Zo dadelijk duik ik in de kast met tijdschriften om het voorjaar binnen te halen. Mijn mysterie deel 3 is klaar, de borduurpatroontjes zijn getekend en daar ga ik vanavond aan beginnen.

Veel quiltplezier,
Françoise

No comments:

Post a Comment