Wednesday, November 3, 2010

New pattern...for lake house

I found this block at the corner of an antique dutch quilt. I designed the quilt with EQ6. I used the colours of the new series Lake House. The fabrics are bright and sparkling....if you like the pattern we have a workshop somewhere next year (saturday 5th of february)....and if you want to use fabrics from lake house: you have to be quick. They arrived on friday and two bolds are allready sold out (do not ask me which one, because I had not the time to see them....)

Dit blok is afkomstig uit een hoek van een antieke nederlandse quilt. Getekend in EQ6. Ik heb wat kleuren gebruikt van de nieuwe serie Lake House. De kleuren zijn kleurig en sprankelend...als je het patroon leuk vindt...we hebben een workshop op 5 februari....en als je ook de stoffen van Lake House wilt gebruiken: wees snel. Ze waren vrijdag binnen en twee rollen zijn al uitverkocht...(vraag me niet welke... ik heb ze niet eens gezien.....)

Nog een nachtje en de mysterie zal weer beginnen. De patronen liggen klaar en zijn op de post...ik geloof dat ik nog een paar naadjes moet stikken....morgen meer natuurlijk

Veel quiltplezier,
Françoise

1 comment:

  1. Zo mooi dat ik zou willen dat ik kon quilten:)
    lieve groet,riet

    ReplyDelete