Thursday, October 14, 2010

Colours

Not only colours on this postcard with envelop: A lot of nice pictures to watch. it looks like patchwork. It is a great pleasure to buy and send such a postcard. (design by Pip)

And a danish wholesaler has a new collection of basics. Just my colours and prints. Mmmm, I have to make a favorite list.

Yesterday I have been busy with reorganising my quiltroom at home. In my head I am quilting my fabricwonderland mystery, but....I do not want to change my table and machine every time I want to quilt for an hour or so....I want two machines on the table. And doing the laundry....I found an extra table behind some stuff....Yes! But I had to move a lot of boxes with unfinished quilts before the table was in the room.
Tonight I am going to sit there and see if it works... I can not wait.

Gisteren ben ik druk bezig geweest met het reorganiseren van mijn quiltkamer thuis. In mijn hoofd ben ik de mysterie al aan het quilten, maar aangezien ik na wil denken over elk blokje en ik niet te lang achter elkaar wil quilten en misschien ook nog wat wil patchen....wil ik twee machines neerzetten. Dan heb je ook een extra tafel nodig. Zou dat passen? Iets om over na te denken. Tijdens het ophangen van de was viel mijn oog op een extra tafel. Zomaar op onze eigen zolder, verstopt....Toen was het 'gauw' gebeurd. Heel wat dozen op mijn kamer verzet....(ik kwamn nog wat quilts tegen....), meteen heel wat oude restjes weggegooid en toen kon de tafel erin. Vanavond ga ik mijn nieuwe werkplek inwijden....even quilten misschien. Het is wel eng om te beginnen: zo in het midden!

Veel quiltplezier,
Françoise

3 comments:

  1. Ik heb mijn favorieten al bepaald. De twee rechtse rijen......Ik moet mijn kantoor nog ombouwen naar officieel quilthok. Dat duurt nog wel even, maar ik hoef dan ook voorlopig nog niet te quilten! Mijn fabricwonderland wordt erg mooi (al zeg ik het zelf.Als je tijd hebt, kijk maar eens op http://lifeandeverythingaroundit.blogspot.com/
    Heel veel succes en veel plezier in je quiltkamer vanavond.
    Heleen

    ReplyDelete
  2. De stofjes zien er enig uit, ben benieuwd wat er uit voortkomt.
    Groetjes en tot....Riet

    ReplyDelete
  3. Ik heb zo ook twee van die plekken, heerlijk. Boven een tafel waar een quilt op kan blijven liggen... en beneden een plek om lekker te patchen.

    ReplyDelete