Saturday, September 4, 2010

Thanks for a wonderful day


My favorite collegue and friend Maaike Bakker joined our OPEN HUIS.
She is the paperpiece queen. Look at her little quiltshop. If you like her designs you can buy downloads at her webshop:www.maaikebakker.eu
Together we design the quilts with the thema: My secret garden.

Mijn favoriete collega en vriendin Maaike Bakker was ook op de open dag. Ze is een echte paperpiece queen. Het quiltwinkeltje maakte ze al jaren geleden en heeft ze nu opnieuw als patroon uitgegeven.
Samen we ontwerpen we de quilts voor My Secret Garden.


So cute!
Zo schattig.



Another mystery kit. I am a little bit jealous.... I am sorry I started with my own kit to sew part 0, I am not allowed to change my mind. Enjoy it!
En nog een mysterie pakket. Jammer dat ik al begonnen was aan de stoffen van mijn pakket en niet meer mag veranderen. Ik ben wel een beetje jaloers.
De dag was vandaag heerlijk. Gezellig dat er zoveel enthousiaste mensen in de winkel waren, dat motiveert om weer nieuwe dingen te verzinnen en tijdens het etentje na afloop hebben we dan ook al zitten brainstormen over het komende jaar. Ons tiende jaar met feest in augustus. Je zou dan zeker niet op vakantie moeten gaan.....

Nog een fijn weekend,
Françoise

2 comments:

  1. En dan nog lekker even bloggen na zo'n heerlijke dag.Het is je van harte gegund!!!!
    Groetjes en tot...Riet

    ReplyDelete
  2. Het was vandaag erg gezellig in de winkel. Ook heb ik weer het één en ander geleerd over paper piecing en borduursteekjes.
    Het mysterie stoffenpakket is ongelooflijk mooi!! Ik ben er zo blij mee!! Bij thuiskomst heb ik de doos met stofjes op de tafel neergezet en ik kan niet ophouden om er naar te kijken.

    Groetjes,
    Annemarie

    ReplyDelete