Friday, June 18, 2010

Time management

Yesterday I decided to quilt by machine for 1 hour a day. And with 1 hour I mean an effective hour! I am going to try to use my stopwatch to get this target. When I am quilting at shop hours...it could take the whole day....

Gisteren heb ik gedacht dat het goed zou zijn om elke dag een uur machinaal te quilten. En met een uur bedoel ik een effectief uur. Ik ga mijn stopwatch gebruiken om dit doel te bereiken. Als ik in de winkel aan het werk ben, lukt het immers niet altijd om een uur door te werken ( dit is eigenlijk wel goed voor het lijf). Eens zien hoeveel quilts er af komen. Veel patchwork onder handen vind ik niet erg, maar al die quilts die als top er liggen storen me meer.... Eens kijken hoe het gaat lukken. Ik hou jullie op de hoogte.

And the finished applique and stitchery

1 comment:

  1. Ik ben heel benieuwd of je het gaar lukken. Succes. Mij lukt het ook niet vaak. Vanmorgen eerst de boodschappen gedaan. Een was weg gestreken en nu draait het beddegoed. Mijn snijmat ligt klaar, dus ik ga zo weer even aan de gang, maar om 5 uur moet ik ook weer koken. Zo zie je maar, het is overal wat.
    http://quiltaart.blogspot.com

    ReplyDelete