Friday, February 19, 2010

Picnic quilt

Today it was a real sewing day. I started at 9.00 am and finished at 9.00 pm. OK, we had lunch and dinner and I told my son his bedtime stories, but for the rest of the day: sewing on a picnicquilt, from My Secret Garden. The project I am working at with Maaike Bakker. I am at her house for two days. For me no cooking etc to do, only working on the quilt. I had to do 20 blocks with cherries and they are alle finished! What a good feeling. Next item are strawberries and I have some new fabrics with....strawberries. Wait and see.

Vandaag was een echt naai dag. Van 9.00 am tot 9.00 pm, met alleen onderbrekingen voor eten en voorlezen bij het naar bed brengen van mijn zoon. De hele dag werken aan een quilt schiet reuze op. Ik moest 20 blokken maken met kersen voor mijn Picnic Quilt (My secret Garden project met Maaike Bakker) en ze zijn allemaal af. Dat voelt heerlijk. De volgende blokken zijn zijn aardbeien en daar heb ik net de juiste stof voor binnen...met aardbeien. Wacht maar af!

No comments:

Post a Comment