Wednesday, February 3, 2010

Having a cold...

I have a 'loopneus'. I really don't know the English word. A wandering nose? It is not easy to sew and quilt when you need every minute a handkerchief. So no quilting for me today. I have to find some blue fabrics at my stash, because I get a wonderhul sewingmachine bag and I have to swap some blues for a Sylvia's Bridal Sampler instead. I decided to search my own stash to create a lot of different fabrics....

Ik heb een loopneus en dat is niet handig met naaien en quilten....ook al is een zakdoek onder handbereik. Dus geen quilten meer vandaag. Wel al veel gedaan...morgen foto's van de mysterie en misschien nog wat anders leuks!
Dadelijk ga ik nog blauwe lapjes bij elkaar zoeken. Ik ga deze ruilen voor een mooie naaimachinetas...en de lapjes komen dan in Sylvia's Bridal sampler. Ik ga voor een persoonlijke noot voor deze lapjes, zodat er straks nog meer verschillende stoffen in de quilt zullen komen.

No comments:

Post a Comment